PFA Anaf Sanatate Contabilitate

User09:
Buna ziua,Eu sunt noua pe acest site si as avea mai multe intrebari referitoare la PFA.L-am infiintat la ONRC Bucurest in februarie 2012. NU stiu daca sunt platitoare de TVA sau nu, cum pot afla? Activitatea mea principala este 4799 – comert cu amanuntul in afara magazinelor. Nu am inceput momentan activitatea.Am fost doar la Anaf si am depus copii dupa acte si formularul 220 cu venitul estimativ pe tot anul 2012.Sa inteleg ca din 3 in 3 luni voi plati impozit pe ce am estimat urmandu se a se face regularizarea anul viitor prin formularul 200?Am declarat ca incep activitatea de la 1 mai 2012.DE asemenea, stiu ca am de tinut 4 registre obligatorii pe care tb sa le inregistrez la Anaf, le pot inregistra oricand dar sa fie inaintea inceperii activitatii propriu-zise?Este vorba despre un automat de cafea pe care il voi amplasa in magazinul unei alte societati.Daca sunt si angajata intr-o companie, mai tb sa platesc la sanatate ceva?(angajatorul imi plateste toate catre stat) si se plateste lunar? Daca da,pana la ce data tb sa ma duc la Sanatate si unde?De asemeea ce alte declaratii mai tb sa depun si unde?Cat despre contabilitatea PFA-ului am inteles ca se tine in partida simpla si o pot face chiar si eu, fiind economista – absolventa ASE?Unde pot gasi informatii despre cum sa mi tin contabilitatea in partida simpla?La Anaf,pe formulrul 220 doamna de la ghiseu mi-a bifat Sistem Real, ce inseamna asta?Va multumesc frumos pt ajutor si rabdare.

JohnnyCrut:
Кинопозитив ytrhfvvvvv

Data:2012-03-29 23:19:01

Functionare PFA inainte de autorizare
PFA, II sau SRL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *