Jurnal de incasari-plati

florina:
la final de an se trage linie si se trec sumele totale atat la incasari cat si la cheltuieli? si scuze ca vin cu atatea intrebari dar ce cheltuieli se pot deduce inafara de benzina is telefon, papetarie etc…pentru traducatori autorizati ma refer….poate stiti vreun site de unde sa iau aceste informatii…Mersi mult

AugustaC:
reaba sta cam asa: puteti deduce cheltuielile cu apartamentul in proportie de 30%-chiar si 50% fara probleme-mai puteti vb si cu inspectorul de la fisc cum accepta-puteti lua o masa de calculator, programe de traducere si orice altceva ce va ajuta si va fac munca mai usoara- benzina se deduce pe contract de comodat-se pot deduce si piese de schimb si reparatii.- bonul este suficient pentru cheltuieli sub 100 ron-sa fie stampilat-in registrul de incasari se trec numai chitantele-sau daca nu bf-bon nu facturile neachitate.-la administratie platiti impozit trimestrial sau prin banca daca aveti cont prin op-pt administratie va duceti cu decizia – daca nu aveti cont- in registru nu se face inchidere decat la an 31 dec 2008 – trebuie sa aveti soldurile cumulate de pe toate paginile adica total cumparari – plati si total vanzari-incasari

iancu:
si eu sunt pfa -cod CAEN -Agentii ImobiliareM-am inregistrat anul trecut, am facut declaratia de venit estimativ, am platit anul trecut impozitul pe profit pentru suma estimata dar acum (nu stiu pana la ce data daca imi poate spune cineva as fi recunoscatoare) trebuie sa fac declaratia privind venitul realizatunde se plateste impozitul pe profit, de ce am nevoie pentru a putea face plata (jurnal incasari si plati?) si ce imi pot deduce(sume pentru care nu platesc acest impozit pe profit) cheltuielile tinand cont de activitatea mea-agentii imobiliare

ioana:
si eu sunt pfa -cod CAEN -Agentii ImobiliareM-am inregistrat anul trecut, am facut declaratia de venit estimativ, am platit anul trecut impozitul pe profit pentru suma estimata dar acum (nu stiu pana la ce data daca imi poate spune cineva as fi recunoscatoare) trebuie sa fac declaratia privind venitul realizatunde se plateste impozitul pe profit, de ce am nevoie pentru a putea face plata (jurnal incasari si plati?) si ce imi pot deduce(sume pentru care nu platesc acest impozit pe profit) cheltuielile tinand cont de activitatea mea-agentii imobiliare

ioana:
am contract si am platit impozitul pe veniturile estimateacum tr sa platesc pe suma reala incasatapentru sanatate nu am platit nimic pentru ca sunt si angajata cu carte de munca si imi plateste firma.tr sa platesc si eu cu pfa-ul separat??

Marius:
in RIP la rubrica "Felul operatiunii" trebuie scris detaliat ce se gaseste pe factura?

AugustaC:
luati normele pentru tinerea contabilitatii in partida simpla ca arata si documentele acolo, si vedeti ca nu e singurul registru ce se completeaza

shtirlitz:
Cum pot deduce cheltuielile cu apartamentul in proportie 30 sau 50%.?Sa luam de exemplu lulmina, caldura sau chiria. Chitantele sunt pe numele meu. Cum trec in registru? Sau cum scot si trec doar 30 sau 50% din chitanta?Multumesc

mirleneanu daniela:
poti sa imi spui si mie in ce oras te-ai inregistrat ca Pfa – agentii imobiliare?

Anonim:
Buna ziua! am infiintat o firma "intreprinzator individual" fostul pfa , nu stiu ce documente imi mai trebuiesc, cum si de unde trebuie sa le iau : facturier; registru de casa…etc, nu stiu daca imi trebuieste casa de marcat…daca trebuie sa-mi angajez contabil. aceasta societate va functiona in regim de magazin mixt. va multumesc mult!

AugustaC:
la magazin va trebuie nir, casa de marcat-neaparat-fiindca lucrati cu clienti persoane fizice, monetar, raport de gestiune; registru de incasari si plati, registru inventar; daca nu va descurcati apelati la cineva sa va ajute, daca va descurcati, spor la munca!

memo:
buna ziua! am si eu o problema.am un pfa magazin haine copiiunde trec bonurile de benzina si tot ce cheltuiesc in afara de marfa, "z" de la casa de marcat, , imi trebuie cumva si registru de casa?

AugustaC:
Bonurile de benzina letreceti numai daca aveti comodat, z-turile de la casa le treceti evident la incasari inreg de incasari si plati, aveti grija sa faceti di raport de gestiune zilnica-pentru stoc, in principiu luati si dvs normele de tinere a contabilitatii si cititi-le (le gasiti si pe contabilitate-pfa punct ro) si codul fiscal-pentru deduceri, si daca tot aveti problememai intrebati-ne la obiect

Anonim:
Sunt PFA am pierderi..cum le trec in registru de incasari si plati??? la incasari sau la plati ??? sau diverse??

AugustaC:
le treceti pe raportul de gestiune zilnica-ca pierdere in baza procesului verbal. pierderea se refera la stoc, nu la incasari sau plati

Anonim:
dar la sfarsitu anului cum le scad????

Anonim:
nu ar trebui trcute undeva si in registru de incasari si plati????

Anonim:
stocurile le trec in registru jurnal de incasari si plati la plati……nu trebuie si pierderile trecute tot ca plati ???

AugustaC:
NU SUNT PLATI-IN AFARA DE ASTA NU TOATE PLATILE PT. MARFURI SE SCAD-CA DOAR NU VINDETI TOATA MARFA DIN MAGAZIN ODATA?

Anonim:
lucrez cu marfuri perisabile si la sfarsit de an raman pe 0….eu trebuie sa fac procese verbale pentru pierderi……unde le trec ???

AugustaC:
in raportul de gestiune zilnica-la sf. anului ramaneti cu sold zero, dar vanzarile per totalul anului vor fi intrarile plus adaos (ce aveti pe nir) minus valoare pierderi, adica o valoare mai mica. Eu zic ca e destul de logic…numai daca nu tineti toate registrele care trebuiesc tinute in caz de comert, atunci ar fi neclar.

Anonim:
Unde trec pierderile ??? asta e tot ce vreau sa aflu…??

AugustaC:
Pai tocmai ce v-am zis!!

Anonim:
In raportu de incasari si plati se trec :-iesirile(monetarele)-intrarile(platile la marfa)cheltuielile pe care le am la plati ……iar acum am pe 30 noiembrie pierderi in valoare de 200 lei….unde le trec la iesiri cu -(minus) sau la plati ????

danut:
Domnul anonim, banuiesc ca faci monetare pentru ce incasezi prin casa de marcat, ca fara casa de marcat ar fi nasol daca vinzi catre persoane fizice..te poti alege cu amenda! Daca acum (PE 30 NOIEMBRIE- TRADUS PE 4 FEBRUARIE) AI PIERDERI pe mine m-a lamurit…esti foarte la punct cu toate, inclusiv cu datele! Si ce e ala "raportu de incasari si plati" s-a inventat un nou registru????

Anonim:
Buna ziua,Am ceva intrebari….si m-ar ajuta foarte mult daca as primi raspunsurile, am tot cautat si intrebat…dar se pare ca sunt o multime de pareri, una mai diferita ca alta.Intrebari sunt urmatoarele :1. Daca de exemplu am cheltuieli de 5000 lei ..si venituri de 5000 lei …e posibil sa nu mai platesc impozitul de 16%?2. Declaratiile de 200 si 220 se depun pana la 15 martie ? si daca da…de unde as putea sa iau un model ?3. Daca nu am registru de control…pot sa iau unul acum ? Pfa fiind deschis in august 2008.4. Daca pfa-ul se ocupa de resurse umane si traducere …pot deconta piese de mobilier ? un birou ? taxi, intretinere ? sau chirie ?Va multumesc mult!

Fanica:
Sunt PFA…nu sunt platitor de TVA….Lucrez cu bordero de achizitie…cumpar marfa de la tarani.va rog sami dati si mie niste expliktii…..In raportul de incasari si plati se trec iesirile si intrarile+keltuielile……am pe 10 noiembrie pierderi(10kg de castraveti la 2 lei) cum trec pierderile si cum faq venitu la sfarsit de an ????? Multumesc

Fanica:
am inteles k pentru pierderi se face proces verbal cu nr de kg cu pretu si data knd sau deteriorat….unde se iregistreaza aceste procese verbale ???

fanica:
Fanica despre asta s-a mai scris sau iti face placere sa te repeti? Scrii aceeasi intrebare de cateva ori? Nu e frumos pe un forum

IANCU ADRIANA:
Buna ziuaAm si eu o intrebare Sunt director de vanzari la o companie si sunt platita pe langa salariu si cu comision din vanzari. Asociatii acestei companii mi-au spus sa-mi fac un PFA pentru a le putea da factura si acestia la randul lor sa-mi vireze banii.Ce cod CAEN s-ar potrivi pentru aceasta activitate?Si ce cheltuieli mi-ar fi acceptate pentru a putea reduce impozitul pe venit?Multumesc mult

Anonim:
buna ziua!am si eu o rugaminte la dumneavoastra:am un PFA cu activitatea-"activitati ale centrelor de fitness-aerobic".imi trebuie casa de marcat?sau pot functiona doar cu facturier +chitantier?

AugustaC:
casa de marcat fiindca lucrati cu persoane fizice

iulika:
si pentru prestari de servicii IT trebuie casa de marcat? (merg la client acasa si ii repar computerul)multumesc

AugustaC:
da este nevoie, exista case speciale pentru comert ambulant

iulika:
daca emit doar factura si chitanta nu este suficient?am un programel de emitere facturi care este ok. emite si bonuri fiscale. nu este suficient?

AugustaC:
cum sa emita bon fiscal? oricum amenda e mai mare ca pret de cat casa de marcat..unde-i lege nu-i tocmeala

iulika:
chiar acum m-am uitat si are o optiune langa emitere facturi care daca este bifata se amite si bon fiscal … programelul se numeste Facturis

iulika:
dar daca emiti factura si chitanta, la ce bun un bon fiscal?si daca emiti BF, mai trebuie si factura si chitanta? poate suna tampite chiar intrebarile dar am pfa-ul de o luna si nu prea sunt informat in domeniu.mersi

AugustaC:
intrebati si la administratie daca nu credeti, dar sigur va trebuie casa de marcat

iulika:
Am intrebat inspectorul meu daca imi trebuie casa de marcat si a zis ca nu-mi trebuie.

ANUCA:
DRAGUT TIPUL…PLATESTE EL AMENDA?

arabella:
Buna tuturor. M-am inregistrat luna trecuta ca PFA si as dori sa aflu, daca stie cineva:- in RJIP se trec toate miscarile din contul de PFA? de exemplu comision, dobanda sau un transfer facut catre contul meu personal- sunt obligata sa scriu in registru toate platile care se fac din banii primiti pentru activitatea PFA sau numai cele care au legatura cu activitatea (de exemplu merg la supermarket etc, sau din nou imi transfer bani in contul personal – prima operatie nu apare in registru, a doua operatiune da, cu justificarea "transfer cont personal" la care anexez OP.va rog sa imi spuneti daca procedez corect.

arabella:
arabellaSi mai este ceva care nu este foarte clar in norme: am citit ca in RJIP s-ar trece totaluri lunare ("editare lunara") si sunt in ceatza. Adica daca eu am doua plati de acelasi fel intr-o luna trec numai o data plata respectiva cu suma totala?Va multumesc mult pentru ajutor.

AugustaC:
cititi bine normele, nu procedati bine daca treceti in RJIP toate prostiile-de ex. transferuri

simi:
datrebuie sa platesti si ca pfaeu tocmai am platit

ioana:
tr sa depun declaratia privind veniturile realizate in 2009, intrebare:se poate deduce valoarea impozitului de 16% achitat pentru anul 2008 din veniturile avute in anul 2009???pfa agentii imobiliare-bucuresti

AugustaC:
in nici un caz nu se deduce impozitul!

Anonim:
Mi-am deschis acum un PFA pentru confectionare de margele, bijuterii fantezie si diverse obiecte condectionate de mine manual.1. Ce documente am nevoie in afara de registrul inventar si cel de incasari si plati. 2. Platile se fac pe baza facturilor sau bonurilor fiscale stampilate dar incasarile pe ce documente se fac avand in vedere ca vanzarile se fac periodic in targuri de handmade. (trebuie casa fiscala)3. La targurile de handmade vin tot felul de persoane ca sa vanda diverse produse facute de ei, unii au PFA iar altii nu au. Se poate sa ai PFA si sa nu vinzi nimic in acea zi iar altii care nu au PFA sa vanda de cateva milioane, care este modalitatea legala de prezentare la un targ de handmade?3. La PFA trebuie stampila4. Am platit impozitul pe trimestrul in curs dar cum trebuie procedat pentru somajul si sanatatea ca sa am pensie la varsta legala de pensie si sa ma pot inscrie si eu la un medic de familie?Multumesc anticipat.

Mircea PFA:
Daca eu emit factura pentru servicii (consultanta) si incasez numerar cu chitanta ce trec in RJIP : factura cu data cand am emis-o sau chitanta cu data cand am emis-o si am incasat ?Va multumesc

daniela:
bucuresti dristor ofer serviciii de contabilitate pt intreprindere familiala pfa si resurse umane . mehr dana 0768645513

muzicant:
Buna ziua, Sunt muzicant cu o intreprindere individuala. Am nevoie de casa de marcat? Unde se inscriu achizitiile facute (statie, instrumente, tinuta de scena, etc….), in afara de registrul jurnal de incasari si plati. Am facut pana acum incasari numai pe baza de factura si chitanta. Este nevoie de casa de marcat? Multumesc.

Anonim:
Buna searaSunt PFA activitate Taxi, o intrebare…ce anume se trece in RJIP la incasari? Raportul fiscal Z (eliberat la sfarsit de zi) sau memoria fiscala (elib la sfarsit de luna) sau fiecare cursa efectuata (sper sa nu fie ultima varianta)? Am tot studiat pe forum si nu am gasit explicatii ptr. domeniul asta.Inca o intrebare, am inteles ca se trec incasari si plati in ordine cronologica. Ce se intampla daca am omis o chitanta cu data mai veche? Se mai poate inregistra in jurnal? Multumesc!

ileana:
Buna ziua,am incheiat registrul de casa pe 2010 si am omis un bon fiscal, il pot trece pe anul acesta? sau cum pot rezolva aceasta greseala.Va multumesc pt raspuns si va doresc un an bun.

Sonia:
Am o mare nelamurire!Am Intreprindere Individuala din 2009. Ma ocup cu crearea de bijuterii handmade – asta cand nu trebuie sa stau printre numere si sa calculez intrarile si iesirile din I.I.. Am terminat anul 2009 cu o cifra de afaceri de 235.87 leiCe fac la inceputul anului 2010? peste soldul din 2009, adica din suma de 235.87 pornesc cu incasari si plati din 2010?Nu stiu ce sa fac, pentru ca am ajuns la sfarsitul anului 2010 cu completarea Registrului-Jurnal de Incasari si Plati si am realizat ca daca nu adaug si soldul din 2009, eu ca profit in loc de peste 200 lei am doar 30si ceva.Si ca sa ajung unde vroiam:Este logic sa adaugi soldul din anul trecut si sa lucrezi cu el ca si cum ar fi suma ta de pornire pt investitii si vanzari? cum scriu in declaratia 200 de anul 2010(care se depune acum in mai)? sa pun peste venitul brut din 2010 si cifra de afaceri din anul anterior?

Anonim:
o intrebare sunt pfa in constructii cum inregistrez castigurire si cum scad cheltuielile trebuie cumva sa cumpar de la papetarie vreun registru anume

Doina:
Am infiintat un PFA pe 27dec. 2010, deci atunci am facut platile le Reg. Com., dar inregistrarea la fisc a fost in ianuarie. Deci pe 2010 nu am avut activitate. Impunerea este pentru 2011. Cum trec in RJIP plata pentru infiintarea PFA-ului, daca nu este pe 2011?

danutza:
Plata de 5.5% la sanatate si a impozitului pe profit de 16% (plati trimestriale care s-au facut la profitul ESTIMAT) se trec in registrul de incasari si plati? Sunt deductibile?

Anonim:
Buna seara,Am un PFA neplatitor de TVA, cod caen 4618. Prin acest PFA eu incasez banii de la o firma de cosmetice adunati din retea – ca si presatre servicii trecut pe factura. Ca si cheltuieli eu am: consumabile pentru imprimanta, telefonul, taxi, bilete de tren, plata impozitului, plata sanatatii.Intrebarae mea este: ce trec in formularul 392B la "livrari de bunuri si prestari servicii catre:" si la "achizitii de la:"?Doresc sa mentionez ca nu am jurnal pentru vanzari si jurnal pentru cumparaturi.Multumesc.

Data:2008-01-24 13:57:09

casa de marcat
registru incasari si plati

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *