AJUTOR.. nu ma pricep

Anonim:
salutare tututoram si eu o nelamurire.. de fapt mai multe.. mi-am deschis de curand o I.I. si nu stiu mai nimic din ce trebuie sa fac ca sa fie totul ok.. mai exact partea de contabilitate..la infintarea I.I. am cumparat 2 registre.. cel de inventar si cel de incasari si plati.. insa nu prea stiu cum se completeaza.. am citit pe forum insa tot nu prea am inteles.. unii se plang ca au completat gresit si acum incerca sa rezolve bubele facute.. am si eu nevoie de sfaturi.. mai exact cu niste exemple concrete.. o poza ceva.. ca sa nu ma trezesc ca am facut o boacana..cum se trec facturile.. chitantele.. cheltuielile (si aici intra si cheltuielile care le-am suportat pentru deschiderea de I.I.)..mai e si urmatoarea faza.. am cumparat ceva produse care au costat destul de mult fiind nevoit sa mai pun bani din buzunar cum s-ar zice, ca sa le pot achizitiona.. se trece ceva in registrul de incasari si plati? se face cumva vreo declaratie ca am mai pus eu bani? cum e chestia asta?inainte sa deschid I.I. am lucrat la o firma si de acolo stiu ca la sfarsitul lunii se facea situatia contabila iar pe la mijlocul lunii urmatoare se ducea la finante.. la fel trebuie sa fac si eu? daca da, ce anume trebuie sa dus? sau nu e nevoie?si ultima intrebare: e nevoie neaparat sa am deschis un cont la o banca?? sau nu conteaza.. intreb pentru ca pe facturi apara cont si bancamerci frumos astept sfaturi..p.s. poate pentru unii sunt intrebari prostesti.. insa prefer sa intreb si sa ma lamuresc decat sa stau ca prostul

balexg:
ca sa nu stau sa scriu mult, te rog intra pe www.pfacontabilitate.ro , acolo ar trebui sa gasesti toate raspunsurile, daca nu gasesti, revina cu intrebari te rog

Data:2009-09-04 16:46:57

Cat dureaza la registrul comertului?
PFA nou infiinta - declatie de venit anticipat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *